czwartek, 13 grudnia 2012

Google w 2012 roku: czego szukaliśmy najchętniej?

Czas na coroczne podsumowanie Google Zeitgeist. Zobacz, czego najczęściej szukaliśmy w tym roku.

Google w 2012 roku: czego szukaliśmy najchętniej?
Zbliżający się nieubłaganie koniec roku zachęca do różnego rodzaju podsumowań. Gigant wyszukiwarek zaprezentował swoje coroczne podsumowanie Zeitgeist, czyli listę haseł najszybciej zyskujących na popularności (trendów). Czym żył światowy, a czym polski internet w 2012 roku?

Jak podaje Google, jeśli chodzi o nasze podwórko, jednym z najważniejszych wydarzeń mijającego roku były Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Internauci chętnie wpisywali do wyszukiwarki hasło Euro 2012 oraz, co nie powinno dziwić, Koko Euro Spoko. Interesowały nas także wydarzenia społeczno-polityczne związane z ACTA. Często szukaliśmy też rozrywki, wchodząc na takie serwisy jak kwejkbesty czy wiocha.pl. Wśród osób największe zainteresowanie wzbudziła Natalia Siwiec, filmem, którym interesowaliście się najbardziej byłoJesteś Bogiem, a sportowcem Robert Lewandowski.
Jeśli chodzi o światowe trendy, wydarzeniami, które szczególnie często znalazły swoje odbicie w wynikach wyszukiwania były: Olimpiada w Londynie oraz huragan Sandy. Wśród osób, dużą popularnością cieszyły się Whitney Houston oraz Kate Middleton.
zeitgeist 2012.jpg

Hasła zyskujące na popularności w 2012 r.:
1. Kwejk
2. Tablica.pl
3. Euro 2012
4. ACTA
5. TVN player
6. Besty
7. Wiocha.pl
8. Julia
9. Koko Euro Spoko
10. Moviestarplanet

Osoby zyskujące na popularności w 2012 r.:
1. Natalia Siwiec
2. Whitney Houston
3. Robert Lewandowski
4. Wisława Szymborska
5. Irena Jarocka
6. Ronaldo
7. Felix Baumgartner
8. Ewelina Lisowska
9. Michel Teló
10. Niekryty Krytyk

Filmy:
1. Jesteś Bogiem
2. Skyfall
3. Dziewczyna z Tatuażem
4. Avengers
5. Big Love
6. W Ciemności
7. Sponsoring
8. Igrzyska Śmierci
9. Kac Wawa
10. Prometeusz

Więcej zestawień dotyczących trendów wyszukiwania na świecie oraz w Polsce znajdziecie pod adresem google.com/zeitgeist/2012.


Źródło: komputerswiat.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz