Czas na coroczne podsumowanie Google Zeitgeist. Zobacz, czego najczęściej szukaliśmy w tym roku.
Zbliżający się nieubłaganie koniec roku zachęca do różnego rodzaju podsumowań. Gigant wyszukiwarek zaprezentował swoje coroczne podsumowanie Zeitgeist, czyli listę haseł najszybciej zyskujących na popularności (trendów). Czym żył światowy, a czym polski internet w 2012 roku?
Jak podaje Google, jeśli chodzi o nasze podwórko, jednym z najważniejszych wydarzeń mijającego roku były Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Internauci chętnie wpisywali do wyszukiwarki hasło Euro 2012 oraz, co nie powinno dziwić, Koko Euro Spoko. Interesowały nas także wydarzenia społeczno-polityczne związane z ACTA. Często szukaliśmy też rozrywki, wchodząc na takie serwisy jak kwejk, besty czy wiocha.pl. Wśród osób największe zainteresowanie wzbudziła Natalia Siwiec, filmem, którym interesowaliście się najbardziej byłoJesteś Bogiem, a sportowcem Robert Lewandowski.
Jeśli chodzi o światowe trendy, wydarzeniami, które szczególnie często znalazły swoje odbicie w wynikach wyszukiwania były: Olimpiada w Londynie oraz huragan Sandy. Wśród osób, dużą popularnością cieszyły się Whitney Houston oraz Kate Middleton.
Hasła zyskujące na popularności w 2012 r.:
1. Kwejk
2. Tablica.pl
3. Euro 2012
4. ACTA
5. TVN player
6. Besty
7. Wiocha.pl
8. Julia
9. Koko Euro Spoko
10. Moviestarplanet
Osoby zyskujące na popularności w 2012 r.:
1. Natalia Siwiec
2. Whitney Houston
3. Robert Lewandowski
4. Wisława Szymborska
5. Irena Jarocka
6. Ronaldo
7. Felix Baumgartner
8. Ewelina Lisowska
9. Michel Teló
10. Niekryty Krytyk
Filmy:
1. Jesteś Bogiem
2. Skyfall
3. Dziewczyna z Tatuażem
4. Avengers
5. Big Love
6. W Ciemności
7. Sponsoring
8. Igrzyska Śmierci
9. Kac Wawa
10. Prometeusz
Więcej zestawień dotyczących trendów wyszukiwania na świecie oraz w Polsce znajdziecie pod adresem google.com/zeitgeist/2012.
Źródło: komputerswiat.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz