Niestety tylko dla firm i instytucji, które mają ochotę zaoferować określone aplikacje swoim pracownikom lub kontrahentom.
Nie jest to wprawdzie pomysł nowy, bo podobną funkcjonalność oferują już Research In Motion, Apple czy Microsoft, ale miło, że Google pomyślał o użytkownikach, którzy nie chcą udostępniać wszystkim swoich aplikacji. Nawet jeżeli nie są to prywatni użytkownicy.
Tak jak możemy umieścić na YouTube film, który obejrzą tylko ci, którzy dostaną do niego linka, tak firmy na Google Play mogą utworzyć Prywatne Kanały. Umieszczone tam aplikacje będą dostępne tylko dla określonych osób. Aby otrzymać do nich dostęp, trzeba zalogować się za pomocą firmowego maila.
To daje duże możliwości firmom, które zdecydują się na korzystanie ze smartfonów z Androidem, które, w przeciwieństwie do BlackBerry czy iPhone'ów, nie były dotychczas kojarzone z zastosowaniem w biznesie. Można udostępnić aplikację szkoleniową handlowcom czy dać dostęp kontrahentom do programu, który stanowi prezentację oferty firmy.
Źródło: komputerswiat.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz